Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Feb 2025 10:34:09 +0200

Tere!

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/01024 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Põlliku küla, Väljaotsa 
(Abihoone) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub Põlliku külas 
Väljaotsa maaüksusele abihoone ehitusõiguse andmist 
projekteerimistingimustega. Taotluse kohaselt lahendatakse abihoones 
terviklikult saun, suveköök, tööriistakuur, kasvuhoone ja töökoda-katlaruum. 
Taotluse ja projekteerimistingimuste eelnõuga saab tutvuda ehitisregistri 
vahendusel. Ei ole teada, et riigimaantee kaitsevööndisse tegevusi 
kavandatakse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27258608>  (menetlus nr: 
472609), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister